دندانپزشکک

هیولایی کوچک و مهربان درونم‌ خفته

دندانپزشکک

هیولایی کوچک و مهربان درونم‌ خفته

وی از سال ۱۳۸۶در پرشین بلاگ چشم به جهان گشود و در سال هزارو سیصد و یه چیزی که یادش نیست به بلاگفا مهاجرت کرده و پس از متلاشی شدنِ بلاگفا به اینستاگرام نویسی و سپس کانال داری روی آورد ، وی در سال های کنونیِ زندگی اش به بیان مهاجرت کرد .

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

یاد ایام

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۳ ب.ظ
تقریبا  ۸ سال پیش شروع به وبلاگ‌نویسی کردم . و توی تمام صفحاتم نوشتم‌ من دندان ها را پزشک خواهم شد و حالا سال ۵ دندان ها را پزشک شدنم هستم
هر کاری میخوام بکنم یاد اون‌موقع ها میفتم‌و خاطره ش دلم رو درد میاره ، نه که بد باشن  ، نه ... اون همه رفیق و دوست و اون همه خاطره و اون همه سالی که گذشت .... بیشتر بخاطر همین یاد و خاطره هاست که نمیام وبلاگ نویسی و اینکه احساس غریبی میکنم ..... 
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
فاطمه ..

نظرات  (۲)

۰۱ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۴ لــوراخــ ‌‌‌ــس
سلااااااام *_*
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۸ ساجده رستمی
ای جان
دندان ها را پزشک خواهم شد...
پاسخ:
(^_^)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی